srijeda, 6. studenoga 2013.

Školjkice s marmeladom + darivanje



Jesen, kiša, jugo ... Kad je vrijeme tako "bajkovito", a Rijeka i okolica već neko vrijeme "uživaju" u njemu, ne preostaje ništa drugo nego odlutati u neki drugi svijet. Ali, nisam odlutala predaleko, samo do prosinca. Okružila sam se časopisima i kuharicama, uzela tekicu i počela planirati blagdanske kolače. Netko će pomisliti da je to možda prerano, ali zapravo kaskam za trgovačkim centrima u kojima se već mogu kupiti kuglice za bor, lampice i ostala dekoracija. U tom svijetu u koji sam odlutala nešto nedostaje. Ruka mi instinktivno poseže za grickalicom koje nema. Što napraviti?? Sjetila sam se jednostavnog recepta za brze kiflice, koje već neko vrijeme radim u obliku školjkica. 



  • 250 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 10 g vanilija šećera
  • 150 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • 250 g svježeg sira
  • nadjev po želji (koristila sam marmeladu od marelica)
  • šećer u prahu za posipanje
Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i vanilija šećer. Utrljajte maslac u mješavinu s brašnom dok ne dobijete strukturu grubih mrvica. Dodajte svježi sir i zamijesite tijesto (nije potrebno više dodavati brašno). Tijesto spljoštite u disk, zamotajte u prijanjajuću foliju i stavite 30 minuta u frižider. Razvaljajte tijesto na pobrašnjenoj podlozi i izrežite krugove. Na sredinu kruga stavite žličicu nadjeva. Krug presavijte i uz pomoć vilice utisnite rubove. Ukoliko se odlučite za oblik kiflica, savjet za izradu kiflica pogledajte ovdje. Školjkice poslažte na lim obložen papirom za pečenje. Pecite 20 - 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C - pečem ih 20 minuta, jer volim da ostanu svijetle. Pospite šećerom u prahu.


Kad sam već u drugom svijetu i blagdanskom duhu, popričala sam sa Svetim Nikolom/Djedom Mrazom/Mikulom/kako god ga zvali i organizirali smo darivanje u kojem možete osvojiti ovaj pladanj sa špatulicom i rezače za kekse. Pravila za sudjelovanje:
  • prijave za darivanje primaju se do 05.12.2013. 
  • sretnog dobitnika objavit ću 06.12.2013. na blogu, a odabrat će ga random.org
  • za sudjelovanje u darivanju potrebno je:
    1. podijeliti fotku pladnja objavljenu na facebook stranici ili staviti link na ovaj post na neku drugu društvenu mrežu/blog i slično
    2. izabrati jedan recept s bloga, napraviti ga i fotografirati - na fotki treba biti vidljiv papirić na kojem piše Za darivanje na blogu What's for dessert?
    3. svoju prijavu (fotku isprobanog recepta i ime pod kojim je informacija o darivanju podijeljena na facebooku ili link na neko drugo mjesto na kojem je podijeljena informacija) pošaljite na mail allegra855@gmail.com
Nadam se da vam se pladanj sviđa i da ćete sudjelovati u darivanju. Sretno svima!

Broj komentara: 45:

  1. Sjajne školjkice, nadam se da ću uspeti da učestvujem u darivanju!!

    OdgovoriIzbriši
  2. volim ove klasicne okuse uvijek i u svako vrijeme. nagrada je odlicna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već ih duže vrijeme nisam radila pa je užitak u njima još veći

      Izbriši
  3. Tako nežno i fino izgledaju, zamišljam kako bi mi dobro došle uz ovu kafu koju upravo pijem. Nemam FB pa ne mogu da učestvujem, ali poklon je presladak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uopće nisam razmišljala o tome da nemaju svi facebook. Hm.... moram sad malo promijeniti pravila :D

      Izbriši
  4. predivne su! tijesto stvarno krasno izgleda

    OdgovoriIzbriši
  5. Skoljkice izgledaju neodoljivo u svojoj pink okolini; interesantno je da, naoko jednostavni deserti uvijek dobro prolaze kod vecine ljudi - svi ih vole!

    OdgovoriIzbriši
  6. Školjkice su mi super i definitivno ih isprobavam ! U darivanju se na žalost neću naći jer nisam aktivna na fb-u. A što se tiče priprema za blagdanske kolačiće i ja već pomalo o tome razmišljam, iako se čini da ima još puno vremena brzo će to vrijeme doći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim svake godine isprobati nešto novo, a imam i nezaobilazne recepte koje radim svake godine tako da samo moram odlučiti od svih tih noviteta što ću napraviti

      Izbriši
  7. Ficaram lindas e com geleia de damasco devem ter ficado uma delicia
    bj

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas lepe školjkice... Ja jos nisam u praznicnom raspolozenju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam ni ja, zapravo mi čak i smeta što su već svi centri posložili police s dekoracijom

      Izbriši
  9. ja tih kolačića ne mogu napeći tolko kolko bi ih moja obitelj pojela... odlični :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bas su medene, posluzicu se jedniom skoljkicom dok citam receptic.:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne školjkice! Imala sam sličan recept i često sam ih nekad pravila, a onda nekako zaboravila na njih i recept se izgubio! :( Probaću baš ove tvoje da vidim da li ih mogu zamijeniti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti i da će biti jako blizu izgubljenog recepta

      Izbriši
  12. Kod nas su već prodavnice pune svega i svačega,počinju i Božićne parade po gradovima, ja sebe još ne nalazim u tom raspoloženju ali razmišljam o kolačićima koje bih pripremila. Lepa nagradica i ko god da je dobije, poslužiuće mu.Školjkice su mi jako lepe.

    OdgovoriIzbriši
  13. Savršena grickalica za kojom bi rado posegnula u takvim trenutcima. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful shells, love them with the apricot jam ! :)

    Cheers,

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasne školjkice,mogu zamisliti koje su to male slatke napasti:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Stvarno? Kuglice? Već? Pa svi su poludjeli.
    Školjkice krasno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaufland je s jedne strane imao svijeće, a s druge kuglice, a danas gledam u Plodinama da su kuglice i borovi izloženi

      Izbriši
  17. Svaka čast na planiranju, ja sam još u jeseni, ali uvijek započinjem paprenjacima. Školjkice su super

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi super da je planiranje završilo, ali su mi misli skrenule školjkice

      Izbriši
  18. Školjkice su preslatke :) sviđa mi se ovo tijesto s friškim sirom.

    OdgovoriIzbriši
  19. Slične školjkice radim i ja, krasno izgledaju. Nadam se da ću uspjeti sudjelovati u darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Školjkice, klasične, mirisne, punjene marmeladom, meni omiljene :-) Tvoje mi se jako dopadaju!
    Nagradice su preslatke :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Školjkice su zaista odlične. I kod nas su radnje pune novogodišnih ukrasa. Čini mi se da svake godine sve ranije i ranije počinju i ubijaju mi praznično raspoložeenje. Nekako praznici postanu obični kada dva i po meseca gledaš okićene jelke, ukrase i lutke Deda Mraza.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim završe Svi sveti, odmah se slaže blagdanski asortiman na police, ali s kićenjem kod nas ne kreću prije Svetog Nikole.

      Izbriši
  22. Moja ih susjeda stalno pravi a ja se ko mis usuljam kod nje i pokoju maznem,hihihi...

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam ih za Badnjak radila u obliku kiflica i odlične su! Fino se drže nekoliko dana. Danas radim duplu dozu - pola u sltakoj pola u slanoj verziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si isprobala recept i da su vam se svidjeli. U obliku kiflica su isto super, a tijesto je odlično i za slane nadjeve

      Izbriši