nedjelja, 21. svibnja 2017.

Bez glutena: Kolač od palente s narančom

Kad sam prvi put čula za kolač od palente, pomislila sam "pa tko bi to jeo?". Ni na kraj pameti mi nije bilo da bi takav kolač mogao biti ukusan. Tada još nisam bila prisiljena izbjegavati gluten i mogla sam jesti sve što sam poželjela pa tko bi pokraj svih onih divota izabrao palentu u desertu. Kolač od palente sam prvi put probala na jednoj prezentaciji bezglutenskih kolača, Naravno, od svih ponuđenih kolača, njega sam izabrala zadnjeg. Bila sam oduševljena, tako ukusan kolač nisam očekivala. Recept nisam uspjela nažicati pa sam u moru sličnih recepata povjerenje dala receptu kojeg je objavio Jamie Oliver.


Biskvit
  • 200 g maslaca sobne temperature
  • 200 g demerara šećera
  • 3 velika jaja
  • 1 žličica paste od vanilije
  • 200 g mljevenih badema
  • 100 g palente
  • ribana korica 2 naranče
  • 1 žličica praška za pecivo 
Omekšali maslac izmiksajte sa šećerom. Dodajte jedno po jedno jaje i pastu od vanilije. Pomiješajte mljevene bademe, palentu, koricu naranče i prašak za pecivo pa umiješajte u smjesu s jajima. Dobit ćete gustu smjesu koju rasporedite u kalup za tortu promjera 20 cm obložen papirom za pečenje. Pecite 35-45 minuta u pećnici zagrijanoj na 160°C dok površina ne dobije svijetlo smeđu boju (provjerite čačkalicom ako je biskvit pečen). Dok se biskvit peče, napravite sirup.

Sirup
  • 200 ml soka naračne (otprilike 2 veće naračne)
  • 100 g šećera
Sastojke za sirup kuhajte 10 minuta na srednje jakoj vatri pa pustiti da se ohladi. Kad se sirup ohladio, postupno ga prelijevajte, u nekoliko navrata, preko površine kolača (kolač će još uvijek biti topao) uz pomoć žlice. Pustite da se kolač sasvim ohladi prije rezanja. Poslužite uz grčki jogurt.



Broj komentara: 12:

  1. So moist and delicious! The combo of orange and polenta sounds lovely. The new header looks beautiful.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You are right, the cake is so moist and delicious! Thank you for your comment!

      Izbriši
  2. dobro došla u klub - ja sam isto bila skeptična, ali kad sam napravila nekoliko različitih kolača od palente i sve do jednog je bio super - sad je to moja omiljena vrsta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad ne bi pomislila da je kolač s palentom tako fini, zato ne treba biti skeptičan nego sve probati

      Izbriši
  3. Divna boja ovog kolaca i zanimljiv sastojak palenta. Bilo mi je bas drago kad sam vidjela danas tvoju objavu na FB. Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedan od lepših recepta sa palentom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i verzije s limunom, a meni je naračna ipak na prvom mjestu

      Izbriši
  5. Ja baš volim kolače sa palentom, istina sada nekada sam i ja bila skeptična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i recepte s komadićima voća, jedva čekam isprobati!

      Izbriši
  6. Radila sam ovakve kolače i zato znam da su naprosto savršeni. Sočni, aromatični.... baš kao ovaj tvoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakvi kolači s palentom su mi pravo iznenađenje, oduševili su me

      Izbriši